نوشته شده توسط : علی

راز همدردی و غم با موسیقی غمگین

کنجکاو برانگیزترین تجربه، احساس همدردی با موسیقی است، که اساس شیفتگی ما به موسیقی غمگین محسوب می شود. توصیف این تجربه کمی دشوار است، اما این احساس اغلب شدید و لذت بخش است. البته به نظر نمی رسد هرکسی قادر به تجربه آن باشد. پس چه کسانی چنین احساسی را تجربه می کنند؟  از لحاظ حسی، افرادی که به راحتی می توانند احساس همدلی کنند به سادگی هم احساس همدردی  با موسیقی را تجربه خواهند کرد.

برای آزمایش این فرضیه، محققان از ۱۰۲ نفر برای شرکت در آزمایش استفاده کردند. محققان قطعه موسیقی های غمگینی را برای این افراد پخش کردند.
محققان در این آزمایش از موسیقی هایی استفاده کردند که بعید می دانستند، شرکت کنندگان پیش از این به آنها گوش داده باشند، تا از هر گونه منبع خارجی احساسات مانند خاطرات خاصی که با یک قطعه موسیقی خاص داشته اند و یا مفهوم ترانه جلوگیری کنند. به عبارت دیگر، محققان می خواستند، مطمئن شوند، پاسخ های عاطفی شرکت کنندگان به خاطر خود موسیقی است و نه چیز دیگر.

همچنین از شرکت کنندگان خواسته شد، اطلاعاتی گسترده پس زمینه ای  را در اختیار محققان قرار دهند، از جمله، تا چه حد مستعد تجربه احساسات نوستالژیکی هستند و حال و هوای و وضعیت سلامتی و کیفیت زندگی آنها چگونه است. تجربه ای که شرکت کنندگان داشتند، از احساس آرامش و یا گاهی اوقات اضطراب و عصبی بودن متغییر بود.

برای گوش دادن به آهنگ های غم روی دانلود آهنگ غمگین ماهان موزیک کلیک کنید.


شرکت کنندگانی که تجربه همدردی با موسیقی را داشتند، احساسات شدید، لذت بخش و در عین حال غمگینی را تجربه کردند. مهمتر از همه، محققان متوجه شدند، افرادی که امتیاز بالایی در آزمون همدلی داشته اند، بیشتر احساس همدردی با موسیقی می کنند.  در مقابل کسانی که تمایل کمی به همدلی داشته اند، به ندرت با موسیقی همدردی می کردند.

نکته دیگر اینکه، یافته های محققان نشان می دهد، نکته کلیدی برای لذت بردن نه تنها توانایی همدردی با احساسات غم آلود موسیقی است، بلکه توانایی خود تنظیمی و دور شدن از این روند است. این جز خاص همدلی، نگرانی همدلانه نام دارد. در حالی که همدلی به معنی پاسخ به احساسات کسی با تجربه کردن احساساتی مشابه است، نگرانی همدلانه همچنین به معنی احساس دلسوزی، همدردی و همدلی است. افرادی با این صفت خاص، میزان همدلی بیشتری با موسیقی داشته اند.

این مطالعه شواهد بیشتری به مطالعات قبلی افزود که نشان می داد، موسیقی به شناخت اجتماعی مرتبط است. افراد حساسی که تمایل به همدردی با افراد دیگر دارند (در این مورد همدردی با موسیقی غمگین) به نحوی طی فرایندی پاداش دریافت می کنند. در این مورد نظریه های مختلفی وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویژگی های منحصر به فرد توری پلیسه

توری های پلیسه انعطاف پذیری قابل توجهی دارند و همچنین به لطف فریم های آلومینیومی به هنگام باز و یا بسته شدن حرکتی روانی دارند.

انواع مختلفی از توری های پلیسه قابلیت ساخت و نصب در فریم های پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVC را دارند. شایان ذکر است که توری های پلیسه قابلیت نصب در دیگر پنجره ها را نیز دارند.

نصب راحت و کیفیت بسیار بالا دلیل تقاضای بسیار زیاد این توری ها شده است.

همان طور که بالاتر اشاره شد توری استفاده شده در این محصول از جنس پلی استرین است و دوام بسیار بالایی دارد و از همه مهمتر اینکه آلودگی را به خود جذب نمیکند.

توجه داشته باشید که با وجود کیفیت بسیار بالای توری های پلیسه ساخت روماپن، این محصول هم مانند تمامی محصولات بعد از مدتی نیاز به تعمیر و نگهداری دارد که در این مورد گروه صنعتی روماپن همیشه در تمامی ساعات شبانه روز همراه شما خواهد بود.

کاربرد توری پلیسه

در زیر، به مهمترین کاربردهای توری های پلیسه که باعث محبوبت آنها شده است اشاره میکنیم :

  • قابلیت تمیز شوندگی بسیار راحت و سریع
  • جلوگیری از ورود آلودگی به داخل
  • جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات مزاحم
  • دوام بسیار بالا
  • عدم تاثیر پذیری از شرایط بد آب و هوایی و دمایی
  • باز و بست (نصب) بسیار سریع و راحت
  • قیمت پایین


:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مراحل انجام میکروبلیدینگ

با اینکه میکروبلیدینگ ابرو مانند کاشت ابرو پیچیدگی ندارد و در آرایشگاه ها هم انجام می شود؛ اما باید بدانید که اگر این کار توسط افرادی نابلد و غیرحرفه‌ای انجام شود ممکن است به ابروهای طبیعی شما آسیب برساند و فرم آن‌ها را نیز خراب کند. به همین دلیل قبل از هر چیز لازم است با مشاهده نمونه کارها از کار شخص مطمئن شوید. در ادامه این بخش مراحل مختلف و درواقع آموزش میکروبلیدینگ ابرو و انجام این کار را بیان می‌کنم.

  • مرحله اول: مشاوره و طراحی ابروها

قبل از هر چیز لازم است که متخصص این کار با بررسی آناتومی چهره فرد و اطلاع از انتظارات او بهترین فرم ابروها را برای او طراحی کند. در جلسه مشاوره علاوه بر فرم نهایی ابروها می‌توان بررسی کرد که این روش برای فرد مناسب است یا بهتر است به سراغ روش‌های دیگری رفت.

  • مرحله دوم: تزریق بی‌حسی

با توجه به اینکه در این روش از سوزن‌هایی برای سوراخ کردن پوست و ایجاد خراش استفاده می‌شود ممکن است شما کمی احساس درد داشته باشید. به همین دلیل از مقدار مناسبی ماده بی حسی در محل ابروها استفاده می شود تا شما در طول فرایند این عمل هیچ دردی احساس نکنید.

  • مرحله سوم: ترسیم فرم ابرو

بعد از بی‌حس کردن پوست، فرم نهایی ابروها با استفاده از ابزارهای مخصوص کشیده می‌شود و به تایید شما نیز می‌رسد. این کار باعث می‌شود که متخصص در حین انجام عمل حدود ابرو را بداند و فرمی کاملا طبیعی به آن‌ها ببخشد.

  • مرحله چهارم: افزودن رنگ‌دانه‌ها

در این مرحله با استفاده از دستگاه مخصوص که دارای ۱۰ تا ۱۲ سوزن بسیار ریز است سوراخ‌هایی در پوست ایجاد و رنگ‌دانه‌ها به داخل آن تزریق می‌شود. عمق این سوراخ‌ها و خراش‌ها چندان زیاد نیست و رنگ‌دانه‌ها در سطح پوست تزریق می‌شوند. در پایان بعد از اتمام کار رنگ‌های اضافه روی ابروها پاک می‌شوند و کار به اتمام می‌رسد. کل این عمل در نهایت ۲ ساعت طول می‌کشد و بعد از آن لازم است که حدود ۴ تا ۶ هفته بعد برای تمدید نهایی مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکات خرید لباس راحتی زنانه

1- به جنس لباس راحتی دقت کنید

شاید باورش سخت باشد اما به جنس لباس راحتی باید بیشتر از جنس لباس مهمانی توجه کنید . به این دلیل که شما باید در خانه راحت باشید ، به همین دلیل جنس لباس راحت و خوب می تواند این راحتی را در خانه به شما هدیه کند . سعی کنید برای لباس خانگی از جنس های الیاف مصنوعی همچون پلی استر و نایلون استفاده نکنید . زیرا به دلیل زمخت بودن این اجناس ، اجازه عبور هوا را از داخل و خارج لباس را نمی دهد و همین امر موجب تعریق زیاد می شود . اما پوشیدن لباس هایی با جنس الیاف مصنوعی برای مجالس و مهمانی ها می تواند مناسب باشد ، به این دلیل که قرار نیست شما آن را برای ساعت های طولانی بر تن کنید ، اما لباس خانگی این طور نیست .

بهترین جنس ها برای لباس راحتی خانگی می تواند الیاف های طبیعی همچون نخ و پنبه باشد . این الیاف علاوه بر لطافت بالا، حساسیت زا نیستند و اجازه عبور هوا را نیز به داخل لباس می دهند. در زمستان بهتر است از پارچه های پشمی استفاده کنید . البته این را هم بگویم استفاده از پارچه های پشمی ممکن است حساسیت زا باشد ، به همین دلیل باید دقت بیشتری هنگام خرید داشته باشید . اما در مجموع بهترین جنس لباس راحتی برای استفاده در خانه ، لباسی است که از الیاف طبیعی تهیه شده و همچنین کمی حالت کشسانی داشته باشد تا انعطاف پذیری آن را بالا ببرد.

 

2- قیمت لباس راحتی را در نظر بگیرید

خرید لباس با قیمت بالا دلیل بر با کیفیت بودن لباس نیست . شما اگر قصد صرفه جویی هزینه های خود را دارید ، باید فروشگاه های متعددی را دنبال کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین لباس را با قیمت پایین خریداری کنید . اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ، بهتر است چندین فروشگاه اینترنتی را جستجو کنید و قیمت های آن ها را با هم مقایسه کنید ، سپس مناسب ترین فروشگاه را برای خرید انتخاب کنید . البته به این نکته هم توجه کنید که اگر قصد خرید اینترنتی را دارید ، مشخصات کامل لباس اعم از سایز ، رنگ و …را مورد بررسی قرار دهید .

 

3- سایز لباس راحتی را در نظر بگیرید

سایز لباس راحتی از نکات مهم در هنگام خرید محسوب می‌شود . به شما توصیه می کنم برای خرید لباس راحتی ، حتماً از یک سایز بزرگ تر استفاده کنید . زیرا لباس راحتی باید به شما راحتی هدیه کند . اشکالی ندارد در خانه کمی لباس هایتان گشاد و بزرگ باشد . با پوشیدن لباس های تنگ و چسبان شما نمی توانید به طور کامل احساس راحتی داشته باشید ، پس سعی کنید در خانه از لباس های آزاد و راحت استفاده کنید .

 

4- لباس راحتی با رنگ روشن انتخاب کنید

پوشیدن لباس هایی با رنگ های مشکی ، قهوه ای ، سرمه ای و … شاید برای مهمانی ها و ملاقات های رسمی عالی باشد ، اما نمی تواند در خانه رنگ مناسبی برای شما باشد . شما مدت زمان طولانی را در خانه به سر میبرید پس باید روحیه و آرامش بیشتری در خانه داشته باشید . به همین دلیل لباس هایی با رنگ های روشن همچون : آبی ، قرمز ، صورتی ، زرد ، سفید و.. می تواند حس آرامش را به شما بدهد . به همین دلیل به شما توصیه می شود از رنگ های روشن در خانه بیشتر استفاده کنید .

 

5- کیفیت لباس خانگی را در نظر بگیرید

لباسی که در خانه می پوشید باید یک لباس مخصوص باشد، یعنی هر تی شرت یا بلوزی را برای پوشیدن در خانه انتخاب نکنید. لباس های راحتی این ویژگی را دارند که به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند. این مهمترین تفاوت لباس های راحتی با لباس هایی است که بیرون خانه می پوشید.

شما با پوشیدن یک لباس شیک همچون بلوز و یا تیشرت در بیرون از خانه ممکن است در آن هیچگونه احساس راحتی نداشته باشید ، ولی به شما کمک می کند زیباتر دیده شوید . اما همان بلوز و تیشرت اگر قرار است در خانه استفاده شود باید اولویت اصلی شما دیده شدن نباشد ، بلکه داشتن احساس آرامش باشد . از لباس های بی کیفیت حتی در خانه هم استفاده نکنید زیرا ممکن است بعد از یکبار شستشو کاملا از بین برود .



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی انواع سنگ عقیق

سنگ عقیق به دلیل اشکال گوناگونی که در لایه‌های مدور و مسطح آن وجود دارد دارای انواع مختلف است که در ادامه مطلب به انواع آن اشاره می‌کنیم. 
 
عقیق سرخ ، سبز، کبود و ...

در نتیجه تاثیر اکسیدهای فلزی همانند آهن، منگنز و دیگر عناصر سنگ عقیق به رنگهای مختلف می تواند در طبیعت دیده می شود که انواع عقیق سرخ، سبز، کبود، زرد و مشکی از انواع متداول آن ها هستند.
 
عقیق سلیمانی 

 متداول ترین نوع عقیق است که با نوارهای روشن و تیره منظم دیده می‌شود.
 
عقیق شجر 

در حضور انواع ناخالصی‌های قهوه ای و قرمز رنگ، مناظر زیبا مانند دریاچه، درختان و غیره ایجاد می‌نماید.
 
عقیق آتشین 

حاوی ناخالصی‌هایی از جنس لیمونیت است که با برش مناسب و صیقل خوردن سنگ، پدیده‌ای مانند شعله آتش در درون گوهر دیده می‌شود.
و ....
 
خواص انگشتر عقیق

عقیق با فرکانس ۶۱۰ نانومتر خاصیت درمانی خنک کننده، مرطوب و ضد آلرژی دارد. از این رو این سنگ در درمان آسم و تنظیم هورمون‌های مختلف بدن بسیار موثر است. خانم‌های یائسه با استفاده از سنگ عقیق می‌توانند به تعادل هورمون‌ها در بدن خود کمک زیادی بکنند. 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 2 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

محوطه سازی چیست؟

ارائه یک تعریف منظم و کامل از محوطه سازی می‌تواند مقدمه‌ای خوب برای این مقاله و چگونگی محوطه سازی باشد. به طور کلی محوطه سازی عبارت است از معماری نمای خارجی و فضای بیرونی ساختمان. در واقع می‌توان گفت همان سلیقه و همان ظرافتی که در طراحی فضای داخلی به کار رفته می‌شود، در معماری فضای خارجی و نمای بیرونی ساختمان یا همان محوطه سازی‌اش نیز به کار رفته می‌شود.

محوطه سازی جلوه ویژه و زیبایی خاصی به خانه یا ویلای شما می‌بخشد و این امکان را برایتان فراهم می‌کند که علاوه بر فضای داخلی خانه یا ویلایتان، از فضای بیرونی‌اش نیز استفاده کنید و لذت شب‌ نشینی‌های بلند تابستان و بهار و شب‌های خنک و بارانی پاییز و زمستان را به خوبی بچشید.

اما شاید برای اینکار نیاز به راهنمایی و آگاهی از مراحل محوطه سازی داشته باشید و بخواهید بدانید چگونه می‌توانید محوطه سازی کنید و با ایجاد چه تغییراتی می‌توانید بهترین شکل یک محوطه سازی را در فضای بیرونی خانه یا ویلایتان اجرا کنید.

پس با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما پیشنهاداتی دهیم که ذهن شما را برای شروع پروژه محوطه سازی بازتر کرده و ایده‌هایی خلاقانه برای زیباتر کردن باغ یا حیاط منزلتان داشته باشید.

محوطه سازی : https://www.villa1000.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B7%D9%87.html



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راهنمای جامع انتخاب پیراهن مردانه

 

پیراهن مردانه یکی از مهم‌ترین و الزامی‌ترین البسه برای آقایان محسوب می‌شود. چرا که ایجاد یک تیپ کاملاً رسمی و یا حتی اسپورت متناسب برای مجالس خودمانی و یا تشریفاتی چون عروسی و…  نیازمند یک پیراهن مناسب می‌باشد. اما در انتخاب  پیراهن مردانه‌ مناسب علی‌رغم این که بسیار ساده و آسان به نظر می‌رسد، نکات مهم و ظریفی به شما می‌شود که عدم توجه به این نکات می‌تواند منجر به به هم ریختگی استایل فرد شده و از جذابیت آن بکاهد. با توجه به این موضوع اگر خواهان خریدی موفق و رضایت بخش در این زمینه هستید،  با ما همراه باشید تا با نگاه تازه‌تر و حرفه‌ای‌تری به انتخاب پیراهن مردانه بپردازید.

با گسترش صنعت مد و پوشاک، و تغییر البسه‌ در طی سالیان گذشته پیراهن مردانه نیز با تغییرات مختلفی رو به رو شده است. ولی با وجود همه‌ی این تغییرات این پیراهن‌ها از الگوی مشابه‌ای که ساده و بدون جزئیات است بهره می‌برند. در واقع می‌توان گفت تغییراتی که در این پیراهن‌ها اعمال شده بیشتر به رنگ، جنس، طرح پارچه مربوط می‌شود. بنابراین با توجه به افزایش تنوع پیراهن‌های مردانه، انتخاب مناسب‌‌ترین محصول کار دشواری بوده و این امر بهتر است با کسب اطلاعات بیشتر و به واسطه‌ی آگاهی از اصول پوشیدن پیراهن مردانه و یا خرید آن صورت پذیرد.

 انواع پیراهن مردانه

پیراهن‌های مردانه بسته به نوع طرح، جنس و رنگ خود می‌توانند استایل‌های متفاوتی را ایجاد کنند. بنابراین شناخت انواع این پیراهن‌ها می‌تواند در انتخاب مناسب‌ترین پیراهن مؤثر بوده و به ایجاد استایل مناسب کمک کند.

  • پیراهن مردانه ساده؛به طور کلی مناسب‌ترین پیراهن‌های مردانه برای مجالس رسمی و تشریفاتی پیراهن‌های ساده‌ی مردانه می‌باشند. این پیراهن‌ها که اغلب اوقات از جنس نخ پنبه هستند، در عین شبکه بودن منجر به آزار فرد و یا ایجاد شلختگی در او نخواهد شد. در میان رنگ‌های متنوع این محصولات که در تولیدی‌ها و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود، رنگ سفید را می‌توان به عنوان برترین و مناسب‌ترین رنگ معرفی نمود. این رنگ از پیراهن مردانه اگر با شلوار متناسبی پوشیده شود، به رسمی‌ترشدن استایل کمک خواهد کرد.
  • پیراهن اسپرت؛با بالا رفتن تنوع پوشاک مردانه خوشبختانه شاهد گستردگی محصولات اسپرت علی الخصوص پیراهن مردانه‌ اسپرت هستیم. در واقع با وجود این تنوع دیگر افراد با خیال راحت می‌توانند استایل اسپرت خود را تشکیل دهند. این پیراهن‌ها به طور معمول از طرح‌های مختلفی چون چهارخانه، راه راه و… بهرمند هستند که هر شخص بنا به سلیقه‌ی خود و متناسب با رنگ شلوار می‌توانند آن را انتخاب نمایند.

نکات مهم در خرید پیراهن مردانه

همان طور که اشاره نمودیم، در خرید پیراهن مردانه همواره نکات ظریف و حائز اهمیتی مطرح می‌شود که در نظر گرفتن این نکات می‌تواند فرد را در مسیر انتخابی صحیح سوق داده و مناسب‌ترین استایل را برای او ایجاد نماید. بنابراین توصیه می‌کنیم که این نکات را به خاطر سپرده و در هنگام خرید و انتخاب پیراهن آن را به کار گیرید.

 

  • در نظر گرفتن هدف از خرید پیراهن؛مهم‌ترین مسئله‌ای که در خرید پیراهن مردانه مطرح می‌شود تمرکز بر روی هدف از خرید پیراهن می‌باشد. در حقیقت قبل از مراجعه به فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی فرد می‌بایست در خصوص هدف از تهیه‌ی پیراهن و یا استایلی که مد نظر دارد تمرکز کرده و بر اساس آن به انتخاب بپردازد. چرا که بدون در نظر گرفتن هدف و توجه به آن ممکن است پیراهنی را تهیه کنید که اصلاً مناسب مراسمی که پیش‌رو دارید نبوده و منجر به ایجاد پشیمانی در خرید شود.
  • توجه به رنگ بندی؛با ورود به فروشگاه‌های عرضه کننده‌ی پیراهن مردانه معمولاً فرد با تنوع بالایی از رنگ مواجه خواهد شد که منجر به ایجاد سردرگمی می‌شود. از این رو توصیه می‌شود که پس از مشخص نمودن هدف و نوع استایل خود بر اساس آن به انتخاب رنگی مناسب بپردازید و توجه فرمایید که هر رنگ برای مجالس کاملاً رسمی چون جلسات مهم اداری و… مناسب نبوده و بهتر است در چنین جلساتی رنگ‌های سرد‌تر چون سفید و یا رنگ‌های تیره چون مشکی یا خاکستری و.. انتخاب نمایید تا بر ابهت استایلتان بیافزاید. این در حالی است که انتخاب چنین رنگ‌هایی برای مجالس صمیمی و خانوادگی معمولاً مناسب نبوده و ممکن است اجازه‌ی ارتباط گرم با دیگران را به شما ندهد. از این‌رو بهتر است در چنین مجالسی از رنگ‌های گرم‌تر استفاده نمایید.
  • اندازه پیراهن؛بعد از انتخاب رنگ مسئله‌ی بسیار مهمی که در خصوص خرید پیراهن مردانه مطرح می‌شود، انتخاب سایزی مناسب می‌باشد. در حقیقت بسیاری از افراد با بی‌توجهی به این امر موجب ایجاد شلختگی بسیار در استایل خود شده و نمی‌توانند تیپ کاملاً مناسبی را برای خود انتخاب نمایند. با توجه به این موضوع حتماً به مواد مختلفی چون سرشانه، قد آستین، قد پیراهن و قسمت سینه پیراهن توجه کنید تا همه چیز سر جای خود قرار گرفته و کاملاً اندازه‌ی فرد باشد. بنابراین تنگ بودن و یا گشاد بودن پیراهن و یا کوتاه بودن آستین، پایین بودن سرشانه به معنای نامناسب بودن آن بوده و فرد می‌بایست از خرید آن پیراهن خودداری کند.
  • انتخاب پیراهنهای طرحدار متناسب با سن؛در خرید پیراهن مردانه طرح‌دار همواره موضوعات مختلفی از جمله تناسب این پیراهن‌ها با سن فرد مطرح می‌شود. چرا که بسیاری با انتخاب اشتباه این پیراهن‌ها منجر به بالاتر نشان دادن سن خود می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم که انتخاب این پیراهن‌ها خصوصاً برای جوانان با دقت بیشتری صورت پذیرد تا استایلی مناسب سنشان ایجاد نماید.
  • جنس پیراهن؛پیراهن‌های مردانه از جنس‌های متفاوتی چون نخی و پنبه‌ای، ابریشمی، الیاف مصنوعی و… تشکیل شدند که هر یک از قیمت مشخصی برخوردار بوده و هر فرد متناسب با بودجه‌ی خود می‌تواند آن را تهیه کند. در میان این پیراهن‌ها، پیراهن مردانه‌ ابریشمی از بالاترین قیمت برخوردار بوده که تن خور بسیار خوبی دارد و پیراهن‌هایی با جنس الیاف مصنوعی از پایین‌ترین قیمت برخوردار هستند.

 

  • توجه به برند پیراهن؛تهیه‌ی اجناس با کیفیت و ماندگار معمولاً به واسطه‌ی خرید از برندهای معتبر و روز ایران و جهان به وقوع خواهد پیوست. در واقع با آشنایی و استفاده از برندهای مختلفی چون لاگوست، آرمانی (armani)، لویی ویلتون یا برندهای معتبر ایرانی نظیر زاگرس پوش می‌توان با اطمینان بیشتری در زمینه‌ی خرید پیراهن گام برداشت.

در صورت تمایل به تکمیل استایل خود و خرید پیراهن مردانه‌ مناسب می‌توانید به سایت برند زاگرس پوش مراجعه نمایید. این برند با استعانت از خدای متعال و با همکاری مدیران نخبه و کارکنان دلسوز و بهرمندی از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی و البته به کارگیری تجهیزاتی مدرن توانسته به واحدی صنعتی و نوین در عرصه پوشاک تبدیل شود. برای ایجاد ارتباط با سایت این برند و خرید از آن می‌توانید از آدرس

 https://www.zagrospoosh.com دیدن کنید.

منبع :
https://www.zagrospoosh.com
https://footofan.com/zagrospoosh-men/

 



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

دستگاه لیزر الکس دایود 2021

دستگاه لیزر الکس دایود 2021، یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر در بازار است که علاوه بر درمان موهای زائد در نقاط مختلف بدن؛ کاربردهای دیگری ازجمله درمان زائده‌های عروقی و زائده‌های رنگ‌دانه‌ای، افزایش سرعت کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست دارد.

دستگاه الکس دایود به دلیل مجهز بودن به دو طول‌موج دایود 808 و الکساندرایت 760 نانومتری برای انواع پوست‌های روشن و سبزه مناسب است. طول‌موج بلند دایود با انرژی و قدرت نفوذ بالا توسط رنگ‌دانه‌های سطحی پوست منحرف نشده و مستقیم به عمق پوست نفوذ می‌کند. درنتیجه بهترین گزینه برای درمان پوست‌های برنزه و سبزه است.

دستگاه الکس دایود 2021 با دارا بودن یک سیستم خنک‌کننده بسیار قوی، سطح پوست را خنک کرده و علاوه بر کاهش درد بیمار در انرژی‌های بالا دستگاه، مانع از سوختن پوست می‌شود.

بررسی دستگاه لیزر دایود الکس : https://diodealex.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%b3/



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چگونه در روزهای بارانی آرایشی ماندگار داشته باشیم؟

 

اکنون که در فصل سرد پاییز به سر می بریم باید همواره حواسمان به ماندگاری آرایشمان باشد، زیرا باران یکی از دشمن‌های اصلی میک‌آپ خانم‌هاست. به همین دلیل در این متن شما را با ترفندهای آرایشی برای ماندگارتر کردن آرایشتان در روزهای بارانی آشنا می‌سازیم. ندانستن این ترفندها موجب می‌شود که  باران و رطوبت آرایش شما را به طرز فجیعی دستخوش تغییر کند و ظاهری آشفته برایتان رقم بزند. به عنوان نخستین پیشنهاد قبل از اینکه به سراغ ترفندهای آرایشی برویم، پیشنهاد می‌کنیم خرید لوازم آرایشی ضد آب را فراموش نکنید زیرا این محصولات یکی از کلیدهای اصلی برای داشتن آرایشی مقاوم به شمار می‌روند. علاوه بر استفاده از این محصولات رعایت نکات ساده‌ای که در متن برایتان آورده‌ایم کمک موثری به ماندگارتر شدن آرایشتان خواهند کرد.

آرایش روز بارانی به چه صورت است؟ 

پیش از هر چیز باید حواستان به این نکته باشد که در روزهایی که هوا مرطوب و بارانی است باید فضایی برای تنفس پوستتان در نظر بگیرید. بهترین شیوه انجام این کار آرایش نکردن یا کم آرایش کردن است. با این حال چنانچه داشتن آرایشی تکمیل برایتان مهم است نکات زیر به شما کمک می‌کند:

استفاده از پرایمر را فراموش نکنید

پرایمر محصول آرایشی محبوبی برای زیرسازی آرایش قلمداد می‌شود. یک پرایمر نه تنها سطح پوست را بسیار صاف و یکدست می‌کند، بلکه در ماندگارتر کردن آرایش هم تاثیر قابل توجهی دارد. در نتیجه استفاده از پرایمر آرایش شما در روزهای بارانی و مرطوب هم دوامی چند برابر خواهد داشت.

BB کرم را جایگزین کرم پودر کنید

بهتر است استفاده از کرم پودرهای سنگین را جایگزین BB کرم‌های فاقد چربی کنید. ممکن است با BB کرم ها آشنایی نداشته باشید، این محصولات در حقیقت مشابه کرم پودرها هستند و قادر به محو کردن و پوشاندن عیوب پوست می‌باشند. تفاوت BB کرم ها با کرم‌پودرها در واقع در بافت سبک و طبیعی آنها نهفته است. سبکی این کرم‌ها باعث می‌شود تا ماندگاری بیشتری از خود نشان دهند و گزینه مناسب‌تری برای ماندگاری آرایش در روزهای بارانی به شمار روند.  

کانسیلر بدون چربی استفاده کنید

هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین یک کانسیلر باکیفیت برای پوشاندن لکه‌های پوستی و سیاهی‌های دور چشم باشد. چنانچه می‌خواهید از کانسیلر استفاده ‌کنید، دقت داشته باشید که حتماً فاقد چربی باشد. زیرا استفاده از کانسیلرهای چرب در روزهای مرطوب و بارانی نه تنها آرایشتان را خراب می‌کند، بلکه ظاهری کثیف و براق به صورتتان می‌بخشد.

استفاده از پودر فیکس را دست کم نگیرید

پس از تمام شدن آرایشتان حتما از یک پودر فیکس (یا همان پودر بِیک) مناسب استفاده کنید. فیکساتور شما می تواند چربی و رطوبت اضافی را از روی پوستتان گرفته و جذب خود نماید. به این ترتیب نه تنها آرایشی مات و طبیعی خواهید داشت، بلکه ماندگاری آرایشتان هم به طرز قابل توجهی افزایش می‌یابد.

با رژگونه پودری به گونه‌هایتان جلوه دهید

پیشنهاد می‌کنیم در روزهای بارانی استفاده از رژگونه پودری را جایگزین سایر نمونه‌های رژگونه کنید. این رژگونه‌ها نسبت به سایر انواع رژگونه (مایع، کرمی و قلمی) از ماندگاری بیشتری برخوردارند. علاوه بر این رژگونه‌های پودری کمتر در معرض آسیب ناشی از باران قرار می گیرند. دقیقا بر عکس رژگونه های مایع که به علت رطوبت، ظاهری چرب و براق پیدا کرده یا حتی روی پوست پخش شوند.

حتما از پرایمر پیش از سایه زدن استفاده کنید

اگر هوس استفاده از سایه چشم در روزهای بارانی را داشتید ابتدا پلک‌های خود را با پرایمر چشم آماده کرده و سپس از سایه چشم پودری استفاده کنید. علت تاکید بر استفاده از سایه چشم پودری آن است که سایه چشم های مایع و چرب زیر باران دچار ریزش شده و دور چشمتان را کثیف می‌کنند.

استفاده از خط چشم مایع را جایگزین کنید

توصیه می‌کنیم از خط چشم مایع به جای خط چشم‌های مدادی و ژله‌ای استفاده کنید. زیرا خط چشم‌های مایع (به ویژه اگر ضد آب باشند) نسبت به سایر انواع خط چشم از ماندگاری بیشتری برخوردارند، به هیمن جهت در روزهای بارانی و مرطوب دور چشم پخش نمی‌شوند.

ریمل‌های ضد آب تنها گزینه برای روزهای بارانی

چنانچه قصد آرایش کردن در روزهای بارانی را دارید حتما از ریمل ضد آب استفاده کنید. در حقیقت ریمل‌های ضد آب باید تنها گزینه شما برای حالت دادن به مژه هایتان در روزهای بارانی باشند، زیرا سایر انواع ریمل به راحتی  دچار ریزش شده و دور چشمتان را سیاه می‌کنند.

استفاده از مرطوب کننده لب را فراموش نکنید

پیش از زدن رژ لب حتماً لب‌هایتان را با محصولات آبرسان (مانند بالم لب) مرطوب کنید. زیرا لب‌ها در اثر سرما و وزش باد خشک شده و ترک می خورند. این اتفاق نه تنها باعث جلوه نامناسب رژ لب بر روی لب‌هایتان می‌شود، بلکه می‌تواند باعث خونریزی لب‌هایتان نیز بشود.

حرف آخر

مهم‌ترین نکته یا ترفند برای افزایش ماندگاری آرایش در روزهای سرد و بارانی همچون پاییز و زمستان عدم استفاده از لوازم آرایشی فاقد چربی و روغنی است. در غیر این صورت، باران باعث محو شدن آرایش از چهره شما خواهد شد. همچنین توصیه می کنیم برای روزهای بارانی خود حتما یک چتر در نظر بگیرید و همیشه همراه خود داشته باشید. زیرا محصولات آرایشی تنها می‌توانند در برابر مقدار کمی رطوبت مقاومت از خود نشان دهند.

مطمنا بعد از آگاهی از این ترفندها یکی از چالش‌های اصلی برایتان خرید لوازم آرایشی ضد آب و باکیفیت است. برای این منظور می‌توانید به سایت فروشگاهی «اینچند» و دیجیکالا سر بزنید و از محصولات متنوع این فروشگاه انتخاب و خرید کنید. وجه برتری محصولات «این‌چند» علاوه بر داشتن کیفیت و تنوع قیمت مناسب آنهاست. شما می‌توانید برای خرید رژ لب و خرید مرطوب کننده لب به دسته بندی آرایش لب و برای خرید پرایمر یا خرید کانسیلر به دسته بندی محصولات آرایش صورت اینچند مراجعه کنید.  

 



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که طرح لایه باز چیست؟ به زبان ساده فایل های گرافیکی هستند که شما قادر به ویرایش و تغییر تمامی المان های موجود در آن هستید. یعنی اگر یک طرح لایه باز داشته باشید، می توانید متن، تصاویر، افکت ها و هر چیز دیگری که در فایل وجود دارد را به راحتی تغییر داده و سفارشی سازی کنید. همچنین می توانید قسمت هایی از فایل را حذف کرده و یا بخش های جدیدی به آن اضافه کنید.

 

10131 - طرح لایه باز چیست؟ هر آنچه باید از لایه باز ها بدانید

 

فایل PSD چیست؟

در مورد فایل های لایه باز، فرمتی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، فرمت PSD است که مربوط به نرم افزار گرافیکی فتوشاپ است. هنگامی که شما با نرم افزار فتوشاپ طرحی را ایجاد می کنید، در هنگام ذخیره فایل می توانید فرمت ذخیره شدن را PSD انتخاب کنید و سپس فایل را ذخیره کنید. حالا هر بار که این فایل را باز کنید می توانید به صورت کامل آن را ویرایش کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم است تا فایل را به دوستان خود بدهید و آن ها نیز قابلیت ویرایش تمامی المان های موجود در طرح شما را خواهند داشت. در مورد فایل های لایه باز PSD جالب است بدانید حداکثر حجم آن ۲ گیگابایت خواهد بود و بیشتر از آن امکان ذخیره فایل وجود ندارد. البته ۲ گیگابایت حجم بسیار زیادی است و تقریبا تمامی پروژه های مبتدی و حرفه ای حجم بسیار کمتری دارند.

 

تاریخچه طرح لایه باز از ابتدا تا اکنون

در مورد تاریخچه طرح لایه باز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما فایل های لایه باز PSD دقیقا از نسخه اول فتوشاپ که در سال ۱۹۹۰ میلادی معرفی شد، به وجود آمدند. البته در نسخه های ابتدایی فتوشاپ، قابلیت های پیچیده مانند آن چه که الان در دسترس است وجود نداشت، اما در زمان خود یک نرم افزار فوق العاده و یک پیشرفت بزرگ در نرم افزارهای گرافیکی محسوب میشد.

 

کاربردهای طرح لایه باز

بدون شک طرح های لایه باز کمک بسیاری به طراحان می کنند. به طور مثال فرض کنید شما در یک کانون تبلیغات مشغول به کار طراحی هستید و روزانه چندین سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت دریافت می کنید. قطعا اگر سعی کنید تمامی کارت ویزیت و دیگر سفارشات را از پایه طراحی کنید وقت بسیار زیادی از شما گرفته می شود. حال شما می توانید به سایت ایزی دیزاین مراجعه کنید و از بین صدها فایل لایه باز کارت ویزیت، طرح نزدیک به سفارش خود را دانلود کرده و با کمی تغییر آن را تحویل مشتری دهید. با این کار هم وقت بسیار کمتری از شما گرفته می شود و همچنین یک کار حرفه ای و با گرافیک خوب تحویل مشتری می دهید. این فقط یک کاربرد طرح لایه باز بود و موارد بسیار بیشتری وجود دارد که طرح های لایه باز شما را از پیچیدگی های طراحی راحت می کند.

منبع : https://ezdesign.ir/cat/psd/



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 6 / 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد